tisdag 9 april 2013

Tidig morgon, examensarbete hela dagen väntar och igår fick jag en trevlig överraskning! Ringde en tjej från en förskola där jag sökt jobb som gärna ville träffa mig på fredag och prata lite mer. Blev helt paff hade inte förväntat mig det alls. Men givetvis är jag glad så på fredag ska jag åka dit och träffa henne.  Stället ligger mellan Borås och Göteborg och det tar ca 25-30 min med bil sa hon så det blir att ta bilen. Hoppas jag inte kör vilse :P men det ska nog gå bra, förväntar mig inte att få jobbet, jag är glad bara jag får komma på intervju och att mitt brev jag skrivit var bra för annars hade de inte hört av sig. Bra erfarenhet också:) Men visst det skulle vara toppen om jag fick det trots att jag är gravid, hade varit riktigt skönt att gå på mamma ledighet och veta att man har ett jobb sedan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar