torsdag 11 april 2013

Sitter här och funderar lite smått, ska på intervju i morgon och har inte sagt att jag är gravid. Är i vecka 23 och det syns ju rätt tydligt nu att jag är på tjocken. Sitter och funderar på vilka kläder jag ska ha, ska jag ha kläder där det syns att jag är gravid? eller ska jag dölja det? Det är tame fan en knepig fråga detta tycker jag. För oavsett om man är gravid eller inte så anser jag att man inte är sämre lämpad. Jag kan vara en dubbelt så mycket bättre pedagog än de andra som söker fast jag är gravid.  Jag har inte någon skyldighet att berätta att jag är på tjocken. Men ändå är jag rädd att det ska bli skit sura imon när de ser att jag är på tjocken. För det lär de ju inte kunna missa precis. Men det får bli som det bli, jag tänker inte säga något de får se själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar