söndag 28 april 2013

Söndags mys

Sitter och gottar mig i solen på altanen, synd att de ska blåsa men har jacka och kofta på mig så ja slipper frysa. Har inskaffat mig en vetekudde igår som jag är väldigt nöjd med. Testade den igår och den var riktigt skön! Den kommer definitivt användas mycket.
 Hade min första sammandragning igår ikväll med och fy va läskigt de var. Jag fick lite panik ett tag! Magen blev stenhård , ryggen värkte o de kändes som jag typ var på väg att få magsjuka. Men efter att jag gått runt lite så försvann det. Gjorde aldrig ont på det sättet men de var obehagligt. Är inte typen som ligger stilla precis eftersom jag blir rastlös fort. Gick väldigt mycket igår så de kanske berodde på det. får bli bättre på att vila:)

Idag blir det söndagsmys, sambons förslag, vi hade inget fredags eller lördagsmys så de får bli idag. Vi äter inte så mycket onyttigheter så någon gång kan man ju unna sig.

Jag har även målat bebisens förvaringshyllor och det blev fint! Fick min lillebrors gamla hyllsystem med backar. Bra att kunna återvända saker. Får lägga ut en bild sen någon dag, behöver åka till ikea och handla lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar