tisdag 30 april 2013

Godmorgon

Fick ställa mig och städa när jag kom hem igår. Vi har påbörjat totalrenovering av vårt kök vilket betyder att vi nu håller på att slå ut allt. Sambon hann en bra bit igår och nu är väggen bakom helt utslagen. Men herre jösses vad mycket trä! Ska lägga ut några bilder idag så får ni se, jag är glad att de bara är trä för de dammar inte lika mycket som gips. Fick röja ut hela köket igår så nu är vardagsrummet belägrat. Som tur är har vi en källare så mycket åkte ner där. När vi gjorde om lägenheten var de kaos! Tänk er en liten 2a å massa grejer överallt, fy fan och damm på det. Nej de är tur vi bor i hus nu å att vi bara kan slänga ut skiten på trädgården. Blir en stor brasa sen kan ja lova. På fredag kommer nya köket så då ska jag börja bygga ihop det. Examensarbete på detta hujeda mig de blir intensivt detta. Bar för mycket igår med så idag har ja ont i ryggen! Måste komma ihåg att vila!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar