torsdag 25 april 2013

Idag har jag varit hemma hos Linnèa i Allingsås och vi har skrivit på vårt examensarbete, det går stadigt framåt och i morgon kör vi igen, ingen vila här inte. Går inte att vara lat när man skriver examensarbete. Hoppas vi hinner skriva vårt resultat också men om vi kör järnet i morgon så ska vi nog fixa det också innan deadlinen som är i maj.Vi hann även klippa mitt hår också vilket behövdes, har inte klippt mig sen förra hösten! Blev bara topparna men de gjorde skillnad ändå tycker jag. Nu ser inte håret så stripigt ut. Känns skönt!

Nu börjar även våren komma allt mer vilket känns super härligt. Hittills har jag sett Citronfjäril, nässelfjäril, vitsippor, Tusselago, Blåsippor, snödroppar och krokusar. Äntligen är vintern borta!!

Avslutar med en magbild, magen börjar bli som en rund badboll nu :) ser lite roligt ut faktiskt.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar