måndag 7 januari 2013

Måndag


Idag var det första skoldagen efter lovet och det kändes lite jobbigt att gå upp imorse kan jag lova. Jag har varit van vid att ligga och dra mig till framåt tio halv elva. Idag fick jag gå upp sju men det är rätt skönt att komma in i rutinerna igen faktiskt. Idag har jag haft en föreläsning på förmiddagen sedan har jag suttit och tentapluggat fram till fyra. Efter det gick jag och köpte upp mina sista julklappspengar, blev ett par mammabyxor och en stor kofta. De rear ut mammakläderna nu och då är det bara att passa på. Har en känsla att mina jeans inte kommer passa speciellt länge till. 

Har tagit lite bilder på magen vet inte om det syns någon förändring från V7 till V12 men lite skillnad tycker jag allt att det är. Det är svårt att slappna av i magen men jag försökte i alla fall. Ni får döma själva :)


V7
v12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar