lördag 5 januari 2013

Hej vad veckorna går och idag ska jag köpa mitt efterlängtade lördagsgodis! Har nog fan aldrig längtat så mycket efter en godis påse. Jag äter lösgodis väldigt sällan en gång varannan månad om inte ens det så jag tycker jag kan få unna mig det. Har läst massa på olika forum hur folk minsann inte äter godis för det är inte bra för bebisen med mera. Visst äter du det flera gånger i veckan så kanske det inte är så bra varken för dig eller bebisen. Men jag undrar om folk tänkt på att vi andas in jävligt mycket skit via luften som inte heller är bra. Ska vi sluta andas för de? Avgaser är inte det finaste att andas in och de andas vi in rätt mycket när vi går på stan till exempel. Jag menar jag äter nyttigt och bra mat i övrigt så om jag råkar klämma i mig lite godis någon enstaka gång så tar inte min bebis skada av det.

Kalas dags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar