fredag 25 januari 2013

Fredag

Jaha då var det fredag igen och idag drar jag och sambon till Jönköping för att hälsa på min familj. Känner att vi behöver komma hemifrån lite det blir lite tröttsamt att sitta hemma och uggla hela tiden.  Jag tycker det är roligt att komma hem till min gamla hemstad, flyttade därifrån 2010 när jag träffade sambon. Började plugga i samma veva också. Har aldrig ångrat det för jag har blivit så mycket lyckligare. Borås är fint och mysigt även fast det jämfört med jönkan är litet. I alla fall nu för tiden för när jag fortfarande bodde i jkpg var det fan inte stort. Men så fort man flyttar då händer det grejer tydligen.

Graviditeten rullar på är i vecka 14 nu och snart är det dags för ultraljud! Spännande!! Är ute på praktik då så jag ska berätta för min handledare på måndag. Ser fram emot att få vara ute på 6 veckors praktik nu speciellt när jag fick komma tillbaka till samma ställe. Ska väl masa mig upp nu och äta frukost!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar