måndag 6 maj 2013

Vackert väder med plusgrader upp mot 15 plus och inte fick man njuta av det! Jag fick snällt sitta inne och skriva examensarbete.  Aja  hoppas det blir lika varmt och soligt i helgen så jag kan njuta av lite sol då mellan monteringen av köket. Den här dagen har förutom examensarbete inneburit jobbintervju i Borås och det gick bra tycker jag. Nu börjar jag bli lite varm i kläderna vilket känns skönt. Är inte lika nervös längre och vet vad jag ska säga om mig själv vilket känns toppen. I början var jag så nervös så jag visste inte vad jag skulle säga men nu så nu kan ja framhäva mig själv väldigt bra. Väldans bra träning detta! De ställde ungefär samma frågor som de gjorde på första stället. Vi får se om det blir något jobb, ska på en till intervju på onsdag på ett annat ställe. Har för säkerhetsskull google mapat mig  så jag vet hur vägen ser ut, jävla bra uppfinning google map! :) 

I min trädgård har det blivit vår, Vitsippor och påskliljor. Så fint!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar