onsdag 17 april 2013

Helt slut

Jag är halvt död, jävla pollen säger jag bara, är helt färdig, näsan rinner, hostar som en tok och känner mig helt matt i hela kroppen. Ögonen kliar också plus halsen. Vill bara gå och lägga mig och sova resten av dagen men jag måste vänta på min kära sambo som slutar vid fem. Nackdelen med att bara ha en bil, man måste vänta på den andre.  Måste köpa en till bil för det börjar bli lite långdraget att vänta speciellt nu när jag börjar bli större. Annars mår jag bra, igår var det full rulle i magen, bebisen rullade, buffade, knuffade, sparkade och sträckte på sig hur mycket som helst. Ett tag trodde jag att han/hon blivit helt tokig! Likadant var det i morse, han/hon var helt sjövild!!! :) Nu är de lugnt, antagligen sover skrutten. Inte konstigt så som han/hon höll på i morse. Trodde jag nu knuffar de igen :) Sicken busunge!!!

Här kommer en bild på lilla magen :)



Vänster: Vecka 7 Höger vecka 23

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar