söndag 5 maj 2013

Nu har vi blåst ut hela köket, avloppet är borttaget och spis, disk och ho är borta också. Nu blir det svårt att laga mat men som tur är kan vi grilla det mesta och även värma i micron. Nu återstår bara att bygga upp det nya köket. Kan säga att jag längtar tills det är klart, ska bli så skönt med ett nytt modernt stort kök, ena bänkskivan är 5 meter lång :P så de kommer bli mycket yta. Plus en stor köksö.

Jag har i den mån det gått burit träplank, dock inget tungt utan bara lätta saker. Men min rygg tog lite stryk så jag får hoppa över att bära fler. Min familj kommer nästa helg och hjälper till så då ska vi elda upp det gamla köket.

Har haft en nattaktiv bebis i magen i natt så jag har sovit rätt dåligt. Börjar bli lite svårt att hitta en bra sovställning också. I morse bankande till som inni sjutton på fönstret med. Tittade ut och det var en stackars liten fågel som flugit in i rutan. Men den kvicknade till efter lite vila som tur är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar