fredag 15 mars 2013

Då har jag gjort min allra sista praktik och det känns tråkigt men samtidigt skönt att jag snart är klar med min utbildning. Fick fina omdömen och bra tips av min handledare som jag kommer ta med mig, hon har verkligen varit en toppen handledare. Övriga i personalen har också varit helt fantastiska och jag kommer sakna dem och alla söta barn. Ska definitivt hälsa på igen! Fick en present också ett fint porslins påskägg med godis i och ett kort med några tänkvärda ord. Det värmde extra mycket när man får höra att man kommer bli saknad och behöver jag referenser när jag söker jobb fick jag höra av mig:) då blir man glad! Har nog aldrig känt mig så uppskattad och välkommen som jag gjort där.

Nu återstår bara en hemtenta och examensarbete sedan är jag klar! Så nu kan våren ta och komma för jag är jävligt trött på all snö och kyla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar