tisdag 29 januari 2013

Svininfluensa hit och svin dit.

Jag vaccinerade mig inte 2009 när alla var som galna o massvaccinerade sig och jag dog inte. Nu har de börjat gå ut med att man bör vaccinera sig igen. Så helvete heller att jag ska! Aldrig i livet att jag sprutar in någon jävla okänd vätska som man får alla möjliga konstiga biverkningar. De säger att de inte är samma vaccin jaha? Har de kokat ihop ett nytt nu då? Som om jag skulle tro att de inte är värre? Jag tillhör tydligen riskgruppen då jag är gravid men jag tänker inte spruta in något hokus pokus. Läste även om att de diskuteras tvångsvaccinering och vaccinerar man sig inte får man böter. Vet inte hur mycket sanning det ligger i detta men jag betalar hellre en böteslapp än blir tvingad att ta en spruta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar