lördag 3 november 2012

Det här är jag

Copyright: Josefine Eriksson
Hej allihopa!
Josefine heter jag och jag är 27 år gammal, är född och uppvuxen utanför Jönköping i en liten by som heter Prinseryd. Gick som liten i en skola som hette Kyrkskolan dock var den inte så kyrklig men den låg jämte en kyrka därav namnet. Min familj består av mamma, pappa och tre syskon, en lillasyster samt två småbröder som numera inte är så små längre. Har även en hund vid namn Rollo som numera är en gammal gubbe.

Jag har gått It-media på John Bauer gymnasiet och tog studenten 2005, sedan dess har jag utbildat mig vidare till bland annat dekormålare, teamleader inom måltidsservice och läst ett år inom media och kommunikation på högskolan i Jönköping. 2009 träffade jag mannen i mitt liv och tog mitt pick och pack och flyttade till Borås. Jag började studera till förskollärare och går nu min sjätte termin av sju vilket innebär att jag tar min lärarexamen nästa sommar. Sommaren 2012 köpte jag och min sambo ett gammalt hus ute på landet och här bor vi nu tillsammans med våra två katter Elvis och Tjockisen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar